2016年1月30日 星期六

《獨一無二的回禮小禮物》附貼紙/買糖攻略

一直為回禮小禮物而感到好苦惱,想要用得、食得、睇得,最好仲要係獨一無二。估唔到比我淘到佢地,稍作加工,就變身成集齊咁多原素既「回禮小禮物」!!將製成品比姊妹搶先看,大家都話好特別,仲好襯我既 LEGO DECO THEME~ 
 


 「回禮小禮物」係一個 LEGO 索繩袋、兩粒萬樂珠糖糖,配上封口袋仔、個人化貼紙。
 
 
當初只拍下兩個 LEGO 圖案索繩袋,睇下質量點先。。估唔到質地厚實,顏色又夠 SHARP。店主說是自家手工印,所以每個袋的 PATTERN 都不一樣!男友好滿意,即刻拍板訂多 340 個

 
然後買了粉紅色的袋仔,後面有透明黏貼,$5.8 / 100 個。
 
 
貼紙都係淘寶,只要揀款同比名就可以了,看到 DRAFT 已經好鍾意
 
 
我訂了 3CM 的貼紙,雖然細細個,但字體同顏色都好清淅
 
 
賣家仲送埋上面既 JUST MARRIED 旗仔比我,又免費多一樣 DECO ITEM 喇
 
 
我個 LEGO 袋袋入面會放兩粒糖糖,所以去左「和盛號」糖果批發公司  店鋪在火炭工業區,沒有設最低消費,買少少都可以。
 
 
買了這款獨立包裝的單粒萬樂珠,每個 LEGO 袋袋都會放兩粒
 
 
 
順便買埋 KISSES 古古力 & 細筒萬樂珠比 CANDY CORNER 用
 
 
放兩粒糖糖 》把 LEGO 袋摺好 》入袋 》 封口 》痴個人化貼紙,看似簡單,但一小時只整到 50 個,最後用了六小時才完成呢 
 
 
《獨一無二的回禮小禮物!!》大功告成!!希望客人們會喜歡

沒有留言:

張貼留言