2015年10月17日 星期六

《回禮小禮物》好易整的 Homemade 潤唇膏

一直覺得「回禮小禮物」係對客人既小小心意,所以好想係自己 tailor made 既野。曾經想過曲奇餅、macaroon 等等,但食物要新鮮先好食,big day 前忙到爆,自己 homemade 真係無乜可能呢。咁岩見有朋友整 lip balm,自己用過覺得好香好潤,仲要全 organic 成份,小朋友 BB 都用得!於是我又走去學,無諗過 d steps 咁簡單,成本又平,真係人人都做得到!
 


我既完成品,如果印埋個人化貼紙,用來做「回禮小禮物」真係一流!
 
 
材料有蜂蠟 bee wax、椰子油、乳木果 shea butter、薰衣草 / 甜橙精油(其他喜歡的味道都可以),大部分材料在賣 organic 既鋪頭都有,精油最方便可以去 MUJI 買。工具係燒杯、透明唇膏筒、橙色唇膏托架。
 
 
開始第一步,就係用酒精消毒所有工具,搞掂就正式開始!將椰子油、蜂蠟、乳木果、精油 mix 在一起,低火滾起,期間用棒棒攪勻。待完全溶化後攤凍三分鐘,然後分兩次入落透明唇膏筒(因為一次過入,唇膏會比較易折斷)。
 
 
盡量倒得滿滿,凝固就會漲卜卜,唔會凹左落去喇
 
 
不用三分鐘,見住佢好快凝固,感覺成功在望!
 
 
然後就係工廠女工.痴貼紙時間,捲捲捲~
 
 
未開封既 homemade lip balm 可以 keep 到八個月,大日子前整定,時間都綽綽有餘~講到呢度,其實我都唔知自己係咪用佢黎做回禮,唔知我的麻煩男友批唔批〔苦笑〕

1 則留言:

  1. 我都想整呀,有啲問題想問,
    可以聯絡我嗎?wechat tssampson

    回覆刪除