2015年10月22日 星期四

《貓奴日記》帶兩隻貓貓去影 Pre-Wedding

如果識我既人都知,我係超級喜歡小動物,更係一個不折不扣既「貓奴」!結婚看似係「人類」既事,但在我心目中,貓貓係我既寶貝仔女,一定要參與其中呢~

我兩隻貓都重 5-6kg,無論上膊同手挽都係非常吃力!而且佢地好怕出街,捉佢地入貓袋都要經過一輪大戰,所以未出發已經累透了。雖然帶佢地出街係辛苦 TASK,但貓命有限,值得的!!
 


今次包埋攝影師影左 90 分鐘,價錢 $1100 全取約 200 張相,相片可以即時用 USB 取走。假如你有朋友做攝影師,佢亦會事先調好部 Canon 單反機和光線比你用,這就是自拍館的方便啦!
 
 
自拍館有四個場景,我最愛這個鋪滿草草的,影出來超 SHARP!上圖我們帶的假眼鏡,也是自拍館提供的道具之一。
 
 
第二個場景是白色牆壁,拍出來感覺柔和一點,地下有些小藤球。
 
 
第三個是普通的白色背景,看似沒有特別,但執相簿時會發覺白背景的照片是最好放的,放在相簿裡任何一格都不會覺得怪怪!
 
 
自拍館有提供少量道具,這個 LOVE 字大家都不會陌生啦。
 
 
純白背景,顯得貓女的斑馬紋毛毛更搶眼呢~
 
 
第四個場景是湖水綠色的,攝影師把天花都拍了下來 ,唯有回家自己 CUT 圖嚕。有沒有發現通常只有一隻貓在影?另一隻都不知躲到那裡去。
 
 
仔仔的 bowtie 是淘的「兒童領帶」
 
 
BIG DAY 除了兩本在台中影的 masalili 相簿外,還會放一本貓貓相簿。在 tintint 自己排版做了映畫本,現在印刷中,收到貨再跟大家開箱
 
 
 
 
 
 
除了影寵物之外,上去影 bridal shower 或者平平地當練習 pre wedding 都幾好

Selfie Wedding Studio
Tel/Whatsapp: 9511 2776
https://www.facebook.com/selfiewedding/

沒有留言:

張貼留言