2016年4月29日 星期五

《vendor review 7》出門套房及晚宴.沙田萬怡酒店 Courtyard By Marriott Sha Tin

終於打到酒店既 review,太多靚相想 share 了!!沙田萬怡酒店(Courtyard By Marriott Hong Kong Sha Tin)開業只有短短三年,硬件同配套都非常新,影相真係好靚。我地男女家都住沙田,所以對我地黎講係好方便。我出門同晚宴都在這家酒店呢~
 
1. 酒店出門房
 


呢張係我最鍾意既相,在酒店出門房間外的走廊影
 
 
出門套房好大間,分開客廳及睡房,望濱景花園及城門河河景,採光度足夠。
 
 
客廳空間大,有可以插 USB 手指既 DVD 機,要兄弟團跳舞絕無問題
 
 
樓底夠高,當然要玩返高 D 既遊戲
 
 
客廳可以容納 12 個兄弟姊妹 + 10 個以上女家親戚 + 5 個攝影師團隊
 
 
客廳 SOFA 斟茶,對住窗外大玻璃,影相一定夠光猛。
 
 
Welcome gift 有 Moët & Chandon 香檳、古古力、士多啤梨、macaron 各兩粒,送既美式早餐都好好味  價錢方面,聽講同沙田 HYATT 差不多,我就係擺酒送既,所以都唔知價呢。
 
2. 酒店樓梯位
 
 
 
長長既樓梯位,亦係賣點之一,無論日頭同夜晚影都好靚。
 
3. 四方無柱,樓底高 BALLROOM!!
 
以下呢兩張 MARCH IN + 敬酒既相,足以感受到四方無柱 / 樓底高的威力吧  無論坐邊都無遮無擋,好多客人都話好 GRAND 呢。場內有三個大 SCREEN,方便播片。我地擺到盡,開左 MAX. 28 圍。如果擺 24 圍左右係最理想,可以 meet 到 min charge 之餘,又唔會太迫。
 
 
 
STAGE BACKDROP 加大到 24 尺會比較好看~
 
 
4. 超級闊落的 foyer 位!!
 
FOYER 位又長又闊。。我個 Second Backdrop 都要加大到十尺。基本上你想整咩都夠位,RECEPTION / 相簿檯 / CANDY CORNER / PHOTO BOOTH / 席前小食 / COCKTAIL 等等,全部都可以擺 FOYER 位。BALLROOM 門外有部大電視,用來 show Digital Seating Plan
 
 
當日既靚靚 DECO,可以睇返我之前篇 BLOG:::

5. 酒店 LOBBY
 
 
酒店只提供五個免費泊車位,花車直接泊在大堂門口外,係人都見到  酒店有來往尖沙咀中間道 / 沙田火車站的免費 SHUTTLE BUS,但因為有馬鐵同好多巴士,似乎無聽過有客人坐 SHUTTLE。
 

 
除左長長樓梯之外,呢個位又係好好影!老公日頭同兄弟影完,夜晚就同我影,兩種唔同 FEEL!
 
 
題外話:::
 
我見有 b2b 話呢間酒店無中菜廳,平日試唔到菜,唔知好唔好食。聽我當晚既客人講返,食物水準係 OK 既,始終屬於 Marriott 萬豪集團旗下,唔會做壞個名。基本上我覺得酒店既 Sales Team / Event Team 都做得幾好,跟得貼,感覺係好 helpful。唯一唔滿意係當日 catering team 男 in charge 既態度,同埋個貼身妹仔有時唔見左人。
 
 
呀。。仲有一樣,就係新娘房比較細喇,六個姊妹同 MUA 入哂去都好爆棚  總括來講,Courtyard By Marriott Sha Tin 硬件同環境真係無得輸,如果將來 catering team 能夠再改善一下就更好啦!

沒有留言:

張貼留言