2015年9月10日 星期四

非傳統,非潮褂《我的bling bling水晶褂》

去過「錦發」和「永隆」試褂,發現自己著小五福比較活潑,中五福就相對成熟,但小五福太少金銀線,家人又覺得唔夠貴氣。所以我好快就歸納到 my dream 褂:圖案立體,多金銀線,但著上去又要可愛,唔會感覺老左。非潮褂,又要符合呢個條件,只有「鴻運」繡莊既 bling bling 水晶褂啦。
 


第一眼望到佢已經心心眼,每條邊邊都釀上水晶,連衫袖和褂裙都有,非常 details。紅色既地方夠紅,金色既夠金,而且龍鳳圖案都係卜起,望落去好立體。
 
 
 
多左 bling bling 水晶,著上身個感覺就唔同哂,可愛好多,唔會老左。而且呢個五福石榴圖案亦好豐富,金銀線夠多夠密。PS:我呢件係新造,所以裙腳仲未釘好。
 
 
左邊係「錦發」,右邊係「鴻運」,近睇就會見到分別。
 
 
雖然價錢有 d over budget,但諗到一日可以著兩次(朝早同下午外影),加上匯豐卡即減五百,所以即場 confirm 租左水晶五福石榴。價錢比「錦發」同「永隆」貴,但又比「冠南華」平,算係中間啦。
 
鴻運好多 rules 的,想上去試褂既 b2b 要多加留意。
1. 先致電預約,基本上唔做 walk in,除非果日咁岩無客
2. 唔比影相,只可以影唯一一件,就係你比左錢 confirm 既一件
3. 只可免費試褂一件(著上身),其他款可以放上身拼一拼(唔可以著上身)
4. 如果想每一件都著上身,無限試,需要先付 $1680 按金,到 confirm 租邊件就扣返錢
5. 「鴻運」係唔會封褂的(頭褂除外),但每一件褂只會著五六次,所以你有機會著到頭褂,最差都只會著到第 5-6 手。關於新舊程度,我覺得唔需要擔心。上到去「鴻運」門市,你就會發現佢地既褂全部 keep 得好好,金銀線唔會啞色,比「錦發」、「永隆」新淨好多
6. BIG DAY 一個月前可以上去 final trial,到時可以見到屬於自己既褂,亦可以轉款轉 size

沒有留言:

張貼留言