2015年10月12日 星期一

《一套機票飛四轉》結婚必賺 Asiamiles!!

好多 b2b 因為結婚而申請左 N 咁多張信用卡,我同男友都唔例外。短短半年,兩個人已經儲到超過十萬 asiamiles,夠換兩個人既北歐來回機票了!跟大家 share 下我既必賺 asiamiles 攻略:
 
簽卡賺迎新 ITEMS:
酒店訂金〔每期訂金最多可分三張卡去簽〕、唐餅卡、西餅卡、紅酒、戒指、鴻運裙褂、PRE WEDDING 機票、Tintint 相簿、婚檢、Honeymoon 機票酒店。
 
未能簽卡 ITEMS:
律師、婚攝、DECO、MUA、婚紗晚裝、男禮、媽媽衫、姊妹裙、租車、鮮花球。
 
常用長 KEEP:
東亞 Flyer World〔$5 / mile,master card 周圍都用到〕
上商銀聯鑽石〔海外簽帳用,可入機場貴賓室〕
 
拎完《迎新優惠》放埋一邊,等夠一年就 CUT:
AE 國泰尊尚
DBS Black
渣打 Worldmiles
Citibank Rewards
富邦 Titanium
永隆銀聯

Asiamiles 機票組合
儲得 asiamiles,識換當然係玩到盡,換埋兩程 stopover + 一程 open jaw,一個里數飛四轉!〔詳情可以參考里數達人小斯個 blog〕眾所周知,最抵當然係 45,000 miles 來回北歐,不過我有其他更想去既地方~跟大家分享下我既心水換票組合。
 
♥ 日本環島遊〔北海道》東京》沖繩》福岡〕30,000 miles
PS: 中途可以轉換為大阪,我去過京阪神所以沒加進去。
 
 
♥ 日韓兩國〔濟州》福岡》沖繩》北海道〕30,000 miles
 
 
♥ 澳洲遊〔Brisbane》Sydney》Hobart》Melbourne〕45,000 miles
PS: 大家可能對 Hobart 比較陌生,其實係塔斯曼尼亞的機場
 
 
♥ 暢遊東西歐〔德國》意大利》希臘》瑞士〕60,000 miles
PS: 我本身已經去過英、法,所以沒有加在路線裡。
英國係一個飛去邊都得既大中途站,如果未去過,值得加在路線裡呢~
 
 
♥ 德國深度遊〔東德》西德》瑞士》意大利〕60,000 miles
 
 
兌換 asiamiles 機票方法:
如果只係單純兌換《點對點》既來回機票,可以直接上國泰網站換到。但如果好似我咁,要加埋 openjaw + stopover 一套四程機票,就只能夠打上 hotline 人手兌換喇。一般出發前 360 天就可以換,當然愈早換愈好,特別係 peak season 同北海道既直航機票,都係傳說中超級難換到的。
 
距離我的 HONEYMOON 只有半年時間,加上出發日期接近復活節,所以趕唔切用 asiamiles 換喇。尋日直接在 Qantas 買了機票,再買埋 jetstar 內陸機票,兩口子的《悉尼、塔斯曼尼亞、墨爾本》蜜月之旅就成行嚕!希望大家都可以輕鬆儲 miles 換機票,當係結婚倒錢落海既小禮物
 

沒有留言:

張貼留言