2015年10月27日 星期二

《媽媽都要靚》晚裝試身記@Gabriel Bridal

其實籌備結婚過程當中,我媽真係好似自己結婚咁,非常緊張 BIG DAY 當日既衣著配搭。例如突然會問用唔用披肩好?幾時再上去 fitting 轉款?配襯咩首飾好?佢係一個拿不定主意既人,聽完別人意見就好易動搖,所以真的需要一間好有耐心的鋪頭。最後選了觀塘的 Gabriel Bridal ,一小時任試,裙款亦好岩媽媽心水呢。
 


睇我媽幾開心,一人拎三條裙,不過最後都有變動,又轉了款
 
 
某些款式心口位是透的,建議媽媽們著定透明 BRA 帶會好D。
 
 
 
中式旗袍著上身好 SLIM 呢,穿上身有點緊,我媽又說要減肥啦。
 
 
旗袍比較高領,基本上不用配襯珠寶,但我媽似乎想將首飾盡 SHOW
 
 
BIG DAY 當天媽媽 perfer 一中一西晚裝,滿足兩個願望。
 
 
 
這兩條裙。。。感覺好像伴娘和姊妹(暗笑)
 
 
 
這一條酒紅色滿高貴的,心口位方便配襯珠寶。
 
 
 
連我媽都讚不絕口的好 SERVICES,店主完全唔 pushy,特登搵左好多媽媽心中既 the one 款。
 
 
店裡還有新娘子的 WG / EG,款式唔算好多,但有幾條特別靚,令人好心動架  
 
 
雖然我已經訂了姊妹裙,但見到咁特別既 LASE 姊妹裙都忍唔住影低
 
 
店主真心好人,可以帶哂成班姊妹上去慢慢試,度身訂做都係三百多D
 
 
下個月 FINAL FIT 又可以上去 Gabriel Bridal 喇,(我媽話)好期待

沒有留言:

張貼留言