2015年10月28日 星期三

《至顯瘦男禮》英式日式燕尾@Mode Tuxedo

好多人覺得租男禮 package 既價錢,已經夠去出面訂做一套屬於自己的。我地都有在租 / 買之間掙扎,最後決定租兩套 Tuxedo 及訂做一套 casual 格仔西裝。上過去「MODE」試男禮之後,更加發覺沒有後悔,燕尾真的要租!!訂做的小店通常做開普通西裝,燕尾不在行,又無合身現貨可以試,袋巾 / 豬腸等配件都欠奉,最重要係無專業的 SALES 教你如何配襯呢~
 


MODE 就在尖沙咀韓國街附近,男禮全部有實物,第一件事當然係摸下 D 質地
 
 
其實我心目中既男禮只有兩間,唔係「MODE」就係「LUXE」,但朋友仔說 MODE 的 SERVICES 比較好,所以一早在 EXPO 買了 PACKAGE,仲有件恤衫送。
 
 
店員 SHING 感覺超穩重,認真幫男友找最合身的尺碼,配襯最好的 ACCESSORIES。通常佢拎一至兩款出黎試就 OK,因為我地已經好滿意!!佢仲教埋我地影相時,隻手應該點樣放先最好睇
 
 
第一套試的是「英式燕尾」,英式是前面較短身,後面較長身。
 
 
男友是小胖子乙個,沒想到每一套都穿得那麼顯瘦
 
 
第二套是單鈕的「日式燕尾」,日式剪裁配合亞洲人身型,個子不高也很容易 CARRY。 
 
 
假扮白馬王子的「日式燕尾」,配上了「豬腸」和「袋巾」,又是另一種感覺。
 
 
我最喜歡的淺藍色男禮,感覺就是時尚~(自我陶醉中
 
 
上面是藍禮配黑褲,下面是整套淺藍色,更好看!!
 
 
在 FB 找到 MODEL 版本,小朋友著埋同一套,超可愛的說!
 
 
 
逗留了 1.5 HRS,男友第一次試咁多燕尾,著上身真係每件都好 FIT,信心爆棚!!
又完成一個 TASK,留待 BIG DAY 前再上去 FINAL FIT

沒有留言:

張貼留言