2015年10月24日 星期六

《小玩意下集》傳統珠寶店的驚喜💍💍

在《小玩意上集》已經比較過有擺 EXPO 的品牌價錢,佢地送的禮物層出不窮,香檳杯、戒指枕、首飾盒、一粒彩鑽等等,服務好好,將件事包裝到好靚,我都差點忍唔住。。。

去了 EXPO 幾次,雖然有喜歡的款式,但又未好有 THE ONE 的感覺,決定轉戰傳統珠寶店!我對婚戒既要求好簡單,就係 PT950 鉑金 + 18K 玫瑰金,要直線形,唔要花巧。
 


第一次試戒指,很喜歡 I-PRIMO 的 DIONE,亦係 PT950 + 18K 玫瑰金組合。
 
 
這一隻 DIONE WAVE 跟 DIONE 差不多,只是變了流線型。
 
 
Sales 姐姐幫我地影到好似廣告相咁
 
 
在 TST 逛了很多間珠寶店,最後在新港中心的周生生找到喜歡的!這一家周生生有一個獨立鋪位專賣婚戒,款式比其他分店多幾倍。
 
 
五粒石有著特別的意義 因為我未來老公姓,婚戒上的粒石就係代表太喇
 
 
男友唔要石,選了粗身簡單款。原來周生生跟 I-PRIMO 一樣,玫瑰金的邊邊都是心型來的!估唔到傳統珠寶店都可以做得咁 details,當然也有免費刻字和永久保養啦。
 
 
真的很喜歡玫瑰金心心圍邊,自我陶醉中
 
 
這樣一對 PT950 鉑金 + 18K 玫瑰金,平實簡單,就是我們想要的
 
 
我們刻了 Yan ♡ Shing 20.3.2016,店員說刻 ♡ 會比實心 ♥ 好看
 
 
周生生亦有 tailor made 戒指服務,價錢會比現成的款式貴喔。

沒有留言:

張貼留言