2016年4月22日 星期五

《vendor review 2》BIG DAY 染髮@Kago

之前好多 b2b 睇過我既 PRE WEDDING 相,PM 問我邊度染髮。。。佢就係幫過好多新娘染髮既 KAGO 喇。PW 染得咁靚,大日子當然要搵返佢啦!!我去到無揀色,淨係話比佢聽係「影 pre wedding 色」/「結婚色」,佢就會幫我染(信任的表現,哈哈哈~)
  
BIG DAY:::
 


KAGO 的樓上鋪在銅鑼灣 SOGO 附近,我係十日前去染,影相當日自然又出色,近鏡都無問題!染完髮質仲好左!染連洗剪吹 $800,唔知有冇加價,可以直接 whatsapp 問問。
 
星級化妝師 SUMSUM + MAY CHONG 都推介去搵 KAGO 染髮架!!

 
PRE WEDDING,陽光底下更出色:::
 
 
 
◎Hair Stylist - Kago
◎銅鑼灣駱克道468號鑽石大廈2樓
◎預約電話/whatsapp: 61005944

沒有留言:

張貼留言