2016年4月30日 星期六

《vendor review 8》最叻用鮮花頭花的 MUA - Jan Din @ J'Classy

來到最後一篇 review,想分享下 BIG DAY 當日的五個造型。和式褂頭、迎賓、証婚、敬酒、送客,全部髮飾都用上鮮花頭花,妝感自然,眼仔又夠 SHARP,正正係我想要的感覺!MUA JAN 好細心,一見我喊就會即刻幫我補妝,又會同我傾計,鼓勵我唔洗緊張:)

1. 和式出門褂頭
 


和式頭飾係 MUA 提供既,配上胡姬同果子鮮花,好喜慶的感覺。
 
  
2. 迎賓
 
 
粉藍色繡球花,少少滿天星,好襯我的粉藍色 EG
 
 
3. 証婚
 
 
MUA 幫我盤起了頭髮,用最 elegant 的 audrey 造型襯婚紗
 
 
4. 敬酒
 
 
我最愛的敬酒 LOOK!!好襯我呢,靚到直情唔想換送客裙
 
 
5. 送客
 
 
送客把部分頭髮放下,兩邊用上紫色鮮花,超可愛的說
 
 
佢就係 MUA JAN 喇,可惜夜晚忙到唔記得影合照呢
 

沒有留言:

張貼留言