2016年1月29日 星期五

《個個都話KEEP》打造心思喜帖全攻略!

對我來講,派帖係一件尷尬既事,好似要炸人咁!但無諗過,大家都咁鍾意我張帖(大感動)!好多朋友都話會 KEEP,而且更加期待去我既婚禮!原來喜帖真的有魔力~~付出過的心思沒有白費呢。
 


 
 
登登登鄧,我的喜帖是來自淘寶。店主幫我設計同排版,睇過 DRAFT 滿意先會印。
 
 
利是封用了呢款,之前篇 BLOG 都介紹過
 
 
唐餅西餅卡用了「喜字壓花器」,強烈建議呢個 TASK 留返比男友做,需要大量力氣
 
 
雙面地圖卡是朋友幫我 DESIGN 的,直接將 AI 檔比淘寶印。RMB $19/500 張,另加 $10 切圓角。
 
 
喜帖裡有利是、地圖卡、餅卡。。唔想「散修修」,淘了金色角貼
 
 
萬事俱備!!!!可以開工慢慢入帖喇
 
 
用左角貼,感覺整齊好多,所有「餡料」正式歸位嚕
 
 
火漆印是淘寶訂的,本身已經有好多 template,揀款同比名佢就 OK
 
 
每個都是親手燒的,粒粒(火漆)皆辛苦  記得預備風扇仔,製作期間好多煙~
 
 
大紅信封 X 金色火漆,好多朋友仔話唔捨得拆呢
 
 
信封面唔想寫字,又唔識用 PRINTER 印信封 ,所以吸左金色字母印仔(FOR 同事朋友)。至於親戚的帖,當然係留比父母自己手寫啦~
 
 
《打造心思喜帖》的確唔簡單,不過滿足感好大,
最開心係收到的人話MUST KEEP!!

沒有留言:

張貼留言