2016年4月25日 星期一

《vendor review 3》鮮花花球@秋子花藝

秋子花藝係我個 MUA 推介,話湯生會送好多好多頭花,所以一開始都決定搵佢。湯生係太子樓上鋪,店子雖小,但周圍都擺滿鮮花,可想而知幾咁多客。
 
湯生會在取花當日製作花球,非常新鮮!其中一隻鮮花無貨,仲即刻打比我,幫我免費轉左一隻更靚、更貴既。。BIG DAY 好多人讚個花球好圓、好搶眼、好紮實,之後仲 KEEP 到成個禮拜呢~ 
 
遺憾係睇相時發現,我老公同個花球好多獨照,仲多過我咁劑(~哈哈哈)
 


 
酒店樓下,接新娘之前影。。好 CHOK
 
 
玩遊戲「愛的宣言」時都拎住佢,識貨(一定係醒目攝影師叫既!)
 
 
外影襯褂都好好睇。。我夜晚除左迎賓拎過一陣,之後再無同花球影過相
 
 
 
因為我有另一個 LEGO 花球,老公親手整架~曝光率當然要高!!
 
 
LEGO 花球中間的「大紅心」好明顯,感謝老公的心思嚕~~
 
 
◎秋子花藝 - 湯生
◎九龍旺角砵蘭街366號家興樓一樓1/F
◎電話: 2380 8927
◎Facebook: 秋子 & Pretty Page

沒有留言:

張貼留言