2016年4月27日 星期三

《vendor review 5》100分合作無間的攝影師團隊 - Daniel Yim Photography Team

呢篇 blog 真係嘔心瀝血寫出黎.... 過千張既相,要花好多心機揀出黎 SHARE~不過 100 分既攝影師團隊,真的值得向大家推介一下。感激有佢地,我先可以重溫返當日既每一個片段,仲睇到好多 BEHIND THE SCENE 既野。同老公一齊睇相,真係婚後最佳活動之一。
 
1. 準時、有默契
 
一般攝影師開工時間係 from 8:30,佢地係 8:00 已經特別早,而且仲要 7:50 就到齊!!當時我仲化緊妝,佢地就幫我影下酒店既佈置 + 姊妹既 SNAP。老公同兄弟到左酒店樓下,勇哥就落去影佢地,Daniel 就影姊妹同媽咪幫我著褂,分工合作~攝影師們各有自己崗位,又會輪流食飯(總有人跟實我地影相),好有默契!
 


其實姊妹都唔識著褂,又係攝影師教既
 
 
兄弟們有大量超 CHOK 型相,我睇相時第一反應係。。乜你地影左咁多 
 
2. 做埋大妗姐 + 帶動氣氛
 
攝影師們全日都好 ACTIVE,好識帶動氣氛!!勇哥敬茶會講好說話,做埋大妗姐果份,令長輩們笑到見牙唔見眼~Daniel 佢地仲會「親身上陣」示範點擺 POSE,我地未影已經覺得好好笑喇~抱起 360 度 KISS KISS 聽落好誇張,但影相出黎效果好好呢
 
 
 
3. 識得執生
 
當日我地 delay 左好多,去完男家都差不多兩點。本身安排去大埔外影,但因為時間緊迫,攝影師們提議改去麗豪酒店旁邊的「王屋公園」。原來呢度係「法定古蹟」,古式古香,好襯我著褂外影呢~好在有佢地,無意中去到一個更好、更近既地方外影!
 
 
4. 影哂我 D DIY ITEMSSSS
 
如果有睇開我既 BLOG,應該都知我勁多 DIY ITEMS。攝影師全部幫我影低哂,一件不漏,連 decoration 公司既佈置都影到十足。佢地利用我換衫既時間去影,所以我當日都唔知佢地影左咁多呢
 
 
 
 
 
5. BACKDROP 打燈掂!!
 
我係擺沙田 Courtyard by Marriott,呢間酒店既燈光真係偏暗,但當然難唔到我既攝影師勇哥啦。影出黎個 backdrop 夠光,人又唔會黃,睇相仲靚過實景!!佢會常常 double check 自己影既相,見我面有油光,又會幫我叫 MUA 補補佢,好細心
 
 
 
6. 每換一條裙之前,都要我地補影幾張相先
 
當日我換左四條裙,分別係迎賓、婚紗證婚、敬酒、送客。每換一條裙之前,攝影師都會叫我地去酒店 LOBBY / BAR / 樓梯位補影幾張相先。後來發現呢 PART 係好!重!要!因為新人大部分都係 ON STAGE 既相,多得每次換裙之前既補影,我同老公至會有咁多單獨合照,亦為我既靚裙留下更多相片
 
 
 
 
呢張相係送客裙,影既時候全場客人已經走哂,連 DECO 公司都準備拆場!感謝勇哥影到最後最後,你地實在太專業,辛苦了
 
7. BIG DAY 菲林相
 
攝影師 Daniel 係菲林迷,有玩開專業菲林機。BIG DAY 當日佢除左影 digital 之外,仲有帶機幫我地影左少少菲林。菲林影出來真係跟 digital 好唔同,好有層次同立體感,望上去會粗糙一點,但又特別有 FEEL~~影菲林係 Daniel 興趣,又免費,我地當然唔介意影下菲林相啦
 
 
 
終於寫到尾聲,唔洗萬五蚊,有齊 2P1V1A,真心推介!!
 
- Daniel Yim Photography
- Videoman Tony & 助手 Alan

沒有留言:

張貼留言