2016年4月26日 星期二

《vendor review 4》3.20 李廣才律師証婚

完婚喇!!其實「証婚律師」真係唔需要好出名,最緊要係零出錯、字正腔圓、有經驗、熟流程、準時、影相高大靚仔,當然 Albert Li 李廣才律師做到哂我地既要求啦。用相去比大家感受下整個過程,順便自己都回味下先(請鼓掌~~)
 
晚上八時正酒店現場:::
 

我地淘左白色 + 藍色既手指燈,每位客人一人一隻,MARCH IN 時好有氣氛呢
 

 
上台喇!!欣賞我的攝影師們,總會影低呢D 細節位
 
 
我地係經 agent book,婚前只係同李律師傾過電話 confirm,未見過佢真人,但從電話談吐已經對佢非常有信心!當日佢預早到場,我在新娘房換緊婚紗,佢已經跟 MC 和新郎 briefing 好
 
 
李律師字正腔圓,仲有埋身體語言添,好有台型!我地選擇最傳統的誓言,老公照李律師預備既誓詞讀,睇我個樣幾開心〔忍唔住笑
 

 
宣誓後就係交換戒指環節喇,心裡一直提自己要戴「左手」呢~
 

 
揭頭紗都有技巧架,新娘要微微低頭向前傾,新郎要雙手向後揭。
 

 
BRIEFING 時李律師問我老公,我地「情深一吻」時要唔要延長時間,製造氣氛~~我老公當然話要啦(仲無話比我聽),睇佢錫得幾肉緊
 

 
來到最後一步,就係正經時間,新人就座簽紙。
 

 
我地簽完就到雙方父母,做「草擬結婚書」時已經要揀好爸爸定媽媽上台。
 

 
我個 backdrop 係咪好靚呢〔自我陶醉中。。〕稍後會講下我間 DECO 公司
 
 
小貼士:李律師提我地証書套左面要曬張 A4 大相,打開影相會好睇D,又真喎。
 
禮成!!!李律師真係好高大、好靚仔、好專業、零出錯,掂哂

沒有留言:

張貼留言