2016年4月28日 星期四

《vendor review 6》滿意度 100% 的場地佈置 - Mygift Decoration

可能大家會覺得我太誇張.... 但 BIG DAY 當日既 DECO,我真係只能以「完美」去形容!!因為實在太靚喇,完全係我心目中想要既野,婚後好多朋友都問我用邊間呢~
 
Mygift Decoration 係我由頭到尾最放心既一 PART,因為佢地太有經驗,唔洗問長問短,已經知道個客想點。Tailor made design 既主題婚禮,更加係佢地強項!價錢方面,以佢地經驗同 JOB REFERENCE,真係完全唔貴!!
 
重溫:《我的LEGO主題婚禮》超滿意 deco draft 大公開!!
 
睇 draft 就好靚喇。。實物呢??
 


酒店 main backdrop 加大到 24 尺,以紫色為主色。中間係一個用紙花砌既大心心,旁邊有兩棵櫻花樹,地下鋪白色毛毛地毯。
 
 
我要白 / 粉紅 / 粉紫既心心紙花,三種顏色 mix 好有立體感!蛋糕檯亦襯返紫色~
 
 
証婚檯用白色配簡單喱士,顯得後面既紙花心心更出,中間有我們名字的細 foamboard。
 
 
Second Backdrop 要有玩味,有老公最愛既 LEGO,我最愛既兩隻貓貓
 
 
白色摩天輪係 DECO 公司本身有,好細心幫我印左 LEGO 國王皇后上去。亮點係有綠色地毯,營造到大草地的感覺。
 
 
貓貓 / LEGO 既細塊 foamboard 超受歡迎,好多客人拎上手捧住影相,連草草磨菇 / 松鼠都成為景點!
 
 
相簿檯上有真.蠟燭,掛起我用 Photobook 印既 30 張相仔,當然唔少得我自己排版既三本 pre wedding 點點印相簿
 
 
Reception 有大量粉紅 / 粉紫為主的絲花,我 DIY 既薯蛋頭車花 & 四枝簽名筆好搶鏡
  
 
簽名布係 DECO 公司包埋,質地好好,簽名亦非常上色。不過我擺 28 圍,簽名布有少少迫,遲來的客人要花心機搵空位簽嚕
 
 
強烈建議大家用 DIGITAL SEATING PLAN,直接在大電視上 show 出來。SEATING PLAN 真係改到 BIG DAY 前一日都仲有變動 ,好彩 DECO 公司好快手幫我不斷修改,整好 JPG 比酒店就 OK。
 
 
樓梯位放上粉紫色花瓣、絲花、小蠟燭,蠟燭是 LED 唔小心踢到都唔怕呢
 
 
同埋加映:酒店送的 CUPCAKE CORNER,簡單得黎又幾靚喎
 
 
再一次感謝 mygift decoration 的 Rena & Lawrence,帶比我一個真心.完美的 Big Day Decoration!我拎左好多細 foamboard 返屋企痴牆做裝飾,亦特登 KEEP 起當日的 LEGO 菜牌同檯號卡留念呢

沒有留言:

張貼留言