2015年9月9日 星期三

《錦發/永隆/鴻運繡莊》試齊大中小五福

跟一個中學同學都有 5-6 年無見,估唔到今次見面係一齊去試褂。我地兩個都係第一次試褂,志在影下相比較下,試下自己究竟適合著大 / 中 / 小五福。我地平日放工時間去,目標就係上海街既「錦發」+ 「永隆」喇~
 
1) 錦發繡品
 
第一站先去「錦發」,朗豪坊行前少少,非常易搵。好出名既「嫦姐」招呼緊其他客人,「倫小姐」來幫我地試褂,服務一流,任影唔嬲,比我地試齊大小中五福。
 
小五福 $680:聽到個價錢呆左,$680 真係超抵,而且望上去仲係非常新淨。因為我個樣比較細個,所以小五福都好襯我,感覺活潑一點。不過小五福多紅色,少金銀線,好似唔夠貴氣,自己心裡都係想試埋中五福先。 
 


中五福 $1280:水波腳既褂係比較短身,適合我地細細粒既女仔,望上去會顯高,相反平腳就岩本身都高既女仔著。呢件中五福都好修身,好 FIT 我,離遠影相都可以。但超近睇的話,會見到有少少甩線,金色既地方亦比較啞色。倫小姐好老實話呢D 千零蚊既褂,其實係無話「第幾手」,如果要指明第幾手,多數都二千蚊以上。
 
 
大五福 $1680:呢件就係大五福喇,褂既紅色比例明顯較少,以金銀線為主。大五福唔係每個女仔都 carry 到,如果好似我個樣咁細,著上去就會好老氣,駕馭唔到。而且呢件大五福有點奇怪,上衣金銀線既密度較高,但裙腳既密底較低,望上去有D 鴛鴦咁。
 
 
我自己唔太執著係「第幾手」,不過「錦發」千零蚊既褂都有一個共通點:就係遠睇影相 OK,近睇就稍為舊左少少。我最介意係金色比較啞色,因為我想要閃閃發亮既金色(我好變態!)
 
 
無論如何,「錦發」都係值得一去。就算你打算租「冠南華」,都可以先去「錦發」感受一下大中小五福先。而且「錦發」既服務真係好好,任試任影。阿姐睇人好叻,拎出黎既褂全部都好 FIT 身。
 
2) 永隆繡莊
 
第二站就去「永隆」,去完「錦發」再直行多一兩條街就到。好多人都話「永隆」服務好,但可能真係人夾人緣。或者我當日無帶阿媽去,佢覺得我落訂機會細,所以唔係太 SO 我。最令我唔開心既係,我朋友仔距離婚期一年兩個月,阿姐竟然話佢太早黎,唔比佢試
 
中五福 $1800:「永隆」既價錢比「錦發」略貴,當然應該再有得講下價。阿姐比我試左兩套中五福,兩件都係平腳。望上去比「錦發」新淨少少,但就唔夠短身,不太修腰。
 
 
 
錦發同永隆兩間都無叮一聲既感覺,下篇 blog 再講最後 confirm 既鴻運繡莊

沒有留言:

張貼留言