2016年1月25日 星期一

易整.但花時間《LEGO 花球 & 簽名筆》

之前好多 b2b 整過彩色 LEGO 花球,但男友知我係 PINK 控,(難得地)主動 DIY 左一個粉紅色 LEGO 花球 & 四枝彩色波波簽名筆比我,寓手作於娛樂~
 



 
造法跟其他 b2b 分享過既彩色 LEGO 花球一樣,只係用左粉紅色 LEGO 磚  工具需要綠色鐵絲、熱溶膠槍,絲帶 / 葉子 / 閃石貼紙,全部購自深水埗小店。 
 
 
花球拎上手又圓又大,最有心思係佢o係中間砌左個大紅色心心
 
 
手柄位鋪上了簡單白色喱士,綁上了代表我同佢既 superman & superwoman
 
 
LEGO 花球會在 march in 時用,其餘時間會用「秋子」的鮮花球,我這一款價錢是 $1450。其實選「秋子」的原因很純粹,就是 MUA 說「秋子」最多頭花送
 
 
 
 
DIY 簽名筆:材料有雜色毛毛波 ($10 一小包)、發泡膠波波 ($4 一個)、絲帶 ($10 一碼)、UNI PAINT MARKER (樓下文具店 $10 一枝),當然少不了神器:熱溶膠槍
 
 
做法非常簡單,用熱溶膠槍固定發泡膠波,再逐粒痴上彩色毛毛波,最頂預留位置痴 LEGO 人仔。最後用絲帶圍邊,為左更加美觀,連筆蓋都有痴上絲帶呢
 
 
希望 BIG DAY 來簽名既朋友仔會欣賞下佢地 
 
 
最後 SHARE 埋我的 LEGO 戒指盒,購自日本 OUTLET,簡單就是美

沒有留言:

張貼留言