2016年1月29日 星期五

《自家 CHOP 利是封》及 BIG DAY 利是 LIST

唔夠兩星期就 BIG DAY 喇,係時候整下個利是 LIST,順便 SHARE 下淘寶買的優質利是封。訂製個人化利是封好貴,所以動動小腦筋,用上了自家印章,感覺即刻唔同哂!
 


 
呢款利是封傳統得黎又夠SHARP,我買哂大中細,入帖都用佢呢
 
 
這一款是派比 vendors 的,有個小蝴蝶,紙質好厚身。
 
 
另外自己 design 左個公仔做 4 CM 印章 (RMB $40),店家會先比個 DRAFT 我睇。
 
 
木頭印章成品,LEGO 人仔印出來邊位夠粗,英文字亦非常清晰 
 
 
淘了字母印章,再在旺角手工小店 ZAKKA FARM 買了日本製金色顯色印台。
 
 
在利是封後面,吸上每個 vendor 的名字和自家印仔
 
 
好多 b2b 都推介過風琴夾,我在 $12 店買,SIZE 放長利是封剛好。
 
 
酒店的 Event Manager 已通知了當日的人手安排,所以整埋個利是 LIST。其實銀碼多少都係隨心,無絕對既,最緊要唔好派漏人呢
 
6位兄弟 6位姊妹
開門利是 花車 & 28座司機
新娘化妝師 Jan Din & 助手  姊妹化妝師 Boey & 助手 
攝影師 Daniel Yim Team 樓下管理員
Mygift Decoration Team 証婚律師
酒店 Event Manager x 1 酒店 Assistant Manager x 2
酒店 Head Chef x 1 酒店 Chef x 8 
酒店跟身妹仔 x 1  酒席侍應 1.5 人 x 28 圍 
後備 $20/$50/$100 利是   
 
~~進入大直路!!好多野想 SHARE 奈何時間太少

1 則留言: