2016年1月31日 星期日

《我的心心眼 EG》最後三強誕生@Kibo Labo

之前 hold 左一條大拖尾閃閃婚紗,一直在為三條迎賓、敬酒、送客 EG 苦惱。。我唔鍾意周圍去試衫(好怕比人 SELL),所以真係千挑萬選,揀左唯一一間有興趣先上去。無諗過真係比我一 TAKE 過揀到三條 EG,裙真係「貴精不貴多」呢~而且店員服務好好,比到有用意見我,唔會盲目話好睇。
 


第一次 HOLD 左呢條 COOL MINT,可惜唔襯男友既燕尾顏色,不捨地放棄
 
 
呢條 MERMAID 實物好閃,但顏色不太襯我
 
 
這一條 Lavender 淡紫色,多數用來送客,但感覺有點像睡裙 Satin 料真係好蝦人著!
 
 
這條 COOL MINT 都是我喜歡的,但無第一條咁 grand
 
 
這一條是 peach 色公主,影相前唔記得整返好個裙擺
 
 


店員說現在好多 b2b 選紫色敬酒,出奇地跟金器好襯呢
 
 
♥《我的最後三強EG》有哂我鍾意既三個 style!!
 
迎賓 - 粉藍色青花瓷
 
 
敬酒 - 桃紅色魚尾
 
 
送客 - 粉紫色前短後長
 
 
 
 
《我的心心眼 3EG》分享完畢,唔知大家覺得點呢?早幾日 FINAL FIT 先知每條裙有首飾配返(免費借用),又少一樣野煩嚕。
 
 
updated:::
我o係 Kibo Labo 度租裙,價錢同 package 請自行聯絡店主
https://www.facebook.com/JWkibolabo/

沒有留言:

張貼留言