2016年1月30日 星期六

《Let's Snap!!》Facebook/IG Hashtag 牌仔

而家人人有手機在手,人人都係攝影師~為左鼓勵客人 upload 我地 BIG DAY 既相上 facebook / instagram,我地就 DIY 左牌仔,每圍檯放一兩張。

一般攝影師都要三個月後先交相,如果客人密密 upload 相同 hashtag #YS20160320,就可以比我同未來老公率先精彩重溫同回味。
 


 
做法好簡單,就係 print 出黎再用硬卡紙墊底,類似餐牌咁企起身 
 
 
每圍放一兩個,相簿檯同 reception 都會擺,所以整左好多呢。
 
 
其實由籌備婚禮開始,我已經將一點一滴 upload 上 Instagram #YS20160320,而家儲左好多相嚕  FB 亦有 hashtag 功能,但因為有 privacy setting,唔係 friend 睇唔到。 

沒有留言:

張貼留言