2016年1月31日 星期日

《我的LEGO主題婚禮》超滿意的 deco draft

一年前已經 join 左 mygift decoration,對佢地有著無限信任,係我最放心的一 PART。

上年八月去酒店 site visit 時傾過下點整,之後都無乜聯絡(我太懶。。)BIG DAY 前一個月就收到 draft 喇。見好多 b2b 收到 deco draft 都好唔滿意,要左改右改,真係好好彩自己遇到間好 DECO,兩個 backdrop 都係一 TAKE 過合我心意呢。
 
MAIN BACKDROP (24 尺):::
紫色為主,用紙花整個大心心,旁邊放櫻花樹
 


OUR DIE-CUT LOGO:::
 
 
SECOND BACKDROP (10尺):::
男友超鍾意!! 話好有動感喎!! 我地個樣係 DIE-CUT 放o係前面
 
 
WELCOME BOARD:::
 
 
LEGO 檯號卡:::
 
 
LEGO 菜牌:::
 
 
簽名布:::
 
 
之前我都寫過 BLOG 介紹 mygift decoration,不過我已經係一年前 JOIN,加上每個場地都有唔同要求,價錢問題請自行聯絡佢地。最好就約時間上佢地 STUDIO 傾傾,有好多 reference 佢地都無放上網呢~
 
 
呢篇係我 BIG DAY 前最後一篇 BLOG 喇,等我 honeymoon 返黎再 Happy Share

沒有留言:

張貼留言