2015年9月1日 星期二

《BIG DAY 攝影篇》附上 2015 最新報價資料

估唔到我地第一樣 confirm 既野,竟然係攝影師,仲要連場地都未 book(!)因為好既攝影師個期真係好爆,跟酒席一樣咁難 book。一直都深信就算婚禮搞得再好,如果無個好既 photographer,根本唔可以 catch the moment。而且 big day 當日我地會好忙,真係靠第日睇相來回味番d 細節同感動位。我地鍾意 natural style,做左好多 research,最後 sort out 左以下呢幾個:::
 
1) Daniel Yim (Confirmed!!) 


Daniel 係我地想要既 natural style,而且佢可以 part 阿勇做 standard (阿勇: https://yungsphoto.wordpress.com/),兩個既作品我都好鍾意,所以非常放心。Daniel 既 package 價錢相宜,佢份人好有交帶,email 同 whatsapp 都覆得好快,所以未見面已經過數比佢留定位。
 
約出來見面之後,發現佢係六尺高,男友話影相會有優勢。佢開左 i-pad 比我地睇佢既作品 + 早拍晚播,都係水準之上,特別係 retouch 左既相 tune 得好靚。結婚當日佢 team 人會 8:00am 開始工作(加分!因為大部分攝影師都係 8:30am 開始),佢亦會有一個 assistant 負責打燈。
 
Big Day 前一個月會再約多次見面傾下 rundown,好開心咁 KO 我地結婚第一個 item!!
2P + 1V + 1A $12500
http://danielyimphotography.com/
 
2) Jan Wong
極多好評,好多 blog 友都係用佢,幾乎個個都讚。預早一年搵佢,但我地 big day 果日都已經 full 左,叫我地改搵佢既 second team - boom wedding。建議大家想搵 Jan Wong 真係要預早一年半會穩陣一點。
2P + 1A $13800
1V $6800
如果 Daniel Yim 無期,我會揀 Tom Leung + 阿勇,佢地都有合作開。
2P + 1V $16800
 
4) Yau Photography
Larry Yau 都係走 natural style,相片好多自然光,暖色。
2P + 1V $19800

5) Frankie Cheung
Frankie 係好有經驗既攝影師,除左影得好,仲有樣優點:就係好識講野。
2P + 1A $16500
1V $2500

6) Cody Yim
佢個 package 好抵,好多野都包,相片係走華麗風格。
2P + 1V $13800
 
7) Kay Chu
身邊有朋友用過,讚不絕口,特別係影新娘 + 姊妹好靚(總之影女仔特別靚!)
2P + 1A $17800
1V $5000

8) 123 Cheese Production
呢間好出名,相同片都係完美級,但三萬以上,out budget 唔洗諗嚕。

沒有留言:

張貼留言