2015年9月7日 星期一

《我的花車公仔》。。竟然係薯蛋頭太太?

跟男友一直都為花車公仔而煩惱,佢鍾意 Lego,我鍾意 Sonny Angel,可惜佢地無出過毛毛公仔。我地無特別鍾意既卡通人物,鬆馳熊同 Line 都可以接受,但實在太多人用,所以想搵特別少少既。。。
 
終於比我地遇到佢,就係 Toy Story 薯蛋頭先生同太太 喇。早幾日經過鯉魚門商場夾公仔,男友用了 $170 就夾到兩隻回來了。之後見到奇趣天地都有賣,但賣 $238 一隻呢。佢地既 size 比一般花車公仔略為大少少,好 sharp!!
 


順便 post 下之前在深水步見到既花車公仔,大部分都係二百幾蚊一對,不過某些款好假。
 
 
 
 
 
 
以下呢兩款 IQ 博士 / kewpie BB 都係我好鍾意既,可惜手作人只提供衫仔,個 figure 要自己搵,聽講已經絕左版了。
 
 
 
如果唔係有薯蛋頭,應該就會揀呢一對小雲
 

沒有留言:

張貼留言