2015年9月5日 星期六

《場地佈置篇》即時落訂的 MyGift Decoration

上篇 blog 介紹左咁多間 deco 公司,呢篇會詳細講我 confirm 左既一間,就係好朋友介紹既 mygift decoration。佢既 fb page 上載左好多作品照,好合心水,design 高貴大方。簡單佈置固然無問題,有主題既亦做得好好 (eg: 英倫風 / 摩天輪 / 馬戲團 / 新人喜歡的某卡通人物)。加上朋友介紹一定信得過,即刻約時間上去觀塘的 showroom 傾傾喇。
 

上到去 showroom,已經超級興奮,周圍有好多 wedding 的成品(花球公仔 / 花球 / 襟花 / 喜帖 / foamboard / 婚禮用品等等)。本身係「花藝設計師」既老闆娘 Rena 親自同我地傾,好有禮貌,又用 mac 機比好多過往既設計我地睇。睇左好多其他新人既 sample,感覺好有信心。而且佢完全唔 hard sell,唔會叫人加呢樣加果樣。我地即時 confirm 的最大原因,就係喜歡 Rena 既性格同對 design 既熱誠。
 
 
我地 join 左 foamboard + 拉布 backdrop,呢個 package 有哂所有基本野,free items 亦好多。包左幾樣我唔想加錢,但又想要既瑣碎事項:專人 design 簽名布 + custom made 菜牌 + 檯號卡等等。我地個場要加大到 24' backdrop 同毛毛地毯,所以要另外加少少錢,但都係好相宜既價錢。 
 
 
優:
 
1) 好多公司都係罐頭野,比 A/B/C 你揀,揀 D 就要加錢。呢間係真正既 tailor made,完全係比全新既野,唔係舊貨同罐頭野。Rena 會問我地想要咩,然後親自幫我地 design
 
2) 免費 site visit 服務,Rena 會約我地 big day 半年前去酒店 site visit,之後再即時一齊傾埋 deco 既 details。我覺得 site visit 好重要,親自去過個場,先可以知道個場既細節位。唔知其他 deco 公司有冇 site visit 服務呢?我之前 research 過既幾間公司都冇。
   
3) 我地個 package 會送 6x4 尺 foamboard 比我地做 2nd backdrop,唔想做 second backdrop 都可以用來整其他野,總之成塊 foamboard 會幫我地用到盡。
 
4) Rena 本身係花藝設計師,在 workshop 見到好多 samples 都好靚。絲花套餐會包新娘花球 / 新郎襟花 / 主婚人襟花 x 4 / 兄弟姊妹襟花手花,遲下都會考慮 join 埋。
 
下次再打關於 deco 既 blog,應該係八月約 Rena 去酒店 site visit   

沒有留言:

張貼留言