2015年9月3日 星期四

《証婚篇》李廣才律師 Albert Li

既然已經 book 好場,之後就係搵律師証婚喇。其實我自己無咩心水,都係爬下文,見到 blog 友大讚李廣才律師,話佢表現得體,識得執生,而且好有台型。於是上佢 facebook 睇睇,原來佢幾乎日日都有做證婚,真人果然好高大(高大影相真係特別靚!),一心一意決定搵佢喇。
 


我打去律師樓,佢秘書竟然比佢手機號碼我,叫我直接搵佢約。因為李律師好忙,佢既 schedule 只有自己最清楚(又好似幾有道理)。我打比佢,真係佢親身聽電話,佢自己報 $3500 包 $305 註冊費。本身覺得有少少貴,可能要轉第二個。。。
 
後來我地搵到一間好細唔出名既 agent,佢幫我地 book 可以平到幾百蚊,於是即刻拍板!!當日律師會提供戒指枕和羽毛筆,證書套就要自己預備喇。大日子前一個月要去中環 office 再次核實身份証資料去做「擬結婚通知書」。
 
李廣才律師 Albert Li: 

沒有留言:

張貼留言