2015年9月6日 星期日

《第一次試妝》全宇宙最強的 MUA JAN~

雖然仲有一年先 big day,但總係覺得自己既進度比人慢。近日終於 KO 左其中一個重要 item,就係 confirmd MUA JAN。上星期去試妝,正正係我想要既風格。妝感自然亮麗,假眼睫毛亦痴得好好。Jan 細心溫柔,同佢一齊既感覺好舒服。所以即時落訂,免左 $800 試妝費,好開心 one take 就搵到合我心意的 mua!!
  
下面呢個係褂頭 look,婚紗暫時想用 audreykelly 都整過既包包頭。
 




Jan 幫我半邊面用噴槍,半邊面用手化,用噴槍真係 matte d 同零毛孔,好似用左美圖秀秀。我前一日會去「秋子花藝」拎鮮花花球及頭花,所以髮型上係「全花宴」,無咩機會用佢提供既頭飾。 
 
大日子前一個月要帶晚裝既相比佢睇,final trial 確認多一次每個妝髮造型。
 
J'Classy Makeup Studio:
 
順便分享下 Jan 比我既小貼士:
1) big day 前一星期染髮,今年興啡中帶橙,唔需要 highlight
2) 頭髮要留長到胸,前面d 陰放落黎梳直後要到鼻,方便 set 頭
3) big day 前一日洗頭唔好落護髮素
4) big day 前一日去拎鮮花花球,要用水浸住鮮花
佢話「秋子花藝」老闆好熟手,比既頭花一定夠用岩用
5) 可以配啡色的喱士大眼 con
 

 

 

沒有留言:

張貼留言