2015年9月8日 星期二

《睇場記》Courtyard by Marriott Sha Tin

雖然我地已經跟 Courtyard by Marriott Sha Tin 簽約,仲比埋第一期大訂,但。。。其實我係未親身去過睇場。酒店 ballroom 唔會對外開放,我一直懶懶閒未約 sales office hours 上去睇。上星期日酒店有 open day,於是把握機會直接上去睇喇~
 


上去 ballroom,當然要經過呢條長長樓梯!!!
 
 
foyer 位超級闊落,可以放到 candy corner, reception, second backdrop
 
 
 
我的四方無柱 ballroom,酒店當日預備了簡單的 tea buffet,非常貼心。前面既 backdrop 已經係 24' size,但看上去仍然好細,因為個場實在太大、樓底太高。之前只係睇相,親身來到,感覺絕對不一樣!真係非常新淨,大方得體,難怪我(極度奄尖)的媽媽都非常滿意
 
 
 
 
BIG DAY 每圍送一枝紅酒,所以即刻影低係咩酒
 
 
美中不足係忘記叫 sales 帶我上房睇,因為我 big day 早上會在酒店出門~可能呢間酒店好新,平時睇 blog 唔多覺有人介紹,希望幫到想去 Courtyard by Marriott Sha Tin 擺酒既 B2B 啦。

沒有留言:

張貼留言